Glada soliga vädret

Godagens..

Gud så mycket jag har hunnit med idag..
Pappa ringde och väckte mig vid halv nio  morsen, nu när jag ÄNTLIGEN kan sova längre än 7 på morgonen, och sa mellan raderna att han ville att jag skulle koka kaffe och kliva upp så han kunde komma. Var ju bara ett och göra det då.. *suck*


Så vi drack kaffe, läste reklambladen och åt kex. Sen for vi till Granngården och köpte två blomlådor och en säck med blomjord, jag ska plantera panséer sen idag =)


Nu sitter jag här och har redan gjort allting som jag skulle göra idag.. Solen lyser ute och är såå varm och go. Å kommer sen så ska vi gå ut och gå tillsammans och sen ska jag diska. Tänkte sammla lite mod innan jag ger mig på det idag.. Så jag ska ut och motionera först.. =)



Nej nu ska jag ta mig en piggelin, sätta mig och läsa Ikea katalogen eller någonting ute i solen.. ;) Btw K.. Jag köpte päronsaft igår =)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hahaha det är bra det! Det är min tur att ta med kex nästa gång då? ;) På fredag när jag får lön ska jag också köpa mina jäkla blomlådor, guud vad jag vill plantera nu hahaha! Det är kanske inte bara du som blivit en tant...

2008-04-22 @ 15:47:00
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lusläser lite bland dina inlägg.
Hoppas du har haft en bra valborg!

2008-04-30 @ 22:44:41
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0