Gud så himla jobbigt det varit..

Igår vid tre insåg jag att min Onico dosa, eftersom jag slutat med nikontinsnus, inte skulle räcka över kvällen.. Jag speedade ner på ICA för att köpa innan jag började jobba halv fyra, slut! For bort på Prix.. Slut. Sista utvägen, Statoil.. SLUT!! Gaaaaah!! Vad ska jag ta mig till?? Ska jag snåla med de jag har..? *öppnade dosan, räknade, 5 st.. Bör räcka tills ikväll..* Meeen som alla vet så när man har lite av någonting, då så går det naturligtvis åt fortare.. Så kl 7 i går kväll var det verkligen SLUT på Onico i hela Hammarstrand. Suck.

Världen går väl naturligtvis inte under tackvare det men.. Bra nära kändes det som.. *grr*


Idag så visste jag att leveranserna skulle komma, så idag skulle jag få stilla mitt begär. :) Det var inte så att jag hängde på låset direkt men vid tio var jag på prix. Tänkte åka på ICA men det var så mycke bilar där så jag struntade i det, bara för att få se att det var dubbelt så mycke bilar på PRIX. Men men.. Jag var ju redan där så jag sökte reda på en hyffsad parkering i skuggan, Bettan var med.

Träffade Syster Leijon inne där så jag pratade lite med henne.. *hoppas hon kommer tillbaka på jobbet* Sen kommer jag till snusdisken och vad ser jag där? Det GAPAR tomt i Onico raden.. *Neeeeeej* Frågade den trevliga T i kassan om det inte möjligtvis skulle komma en leverans idag!? Som UTLOVAT?! Joo då det hade det ju gjort men.. Dom hade inte plockat upp den ännu.. *gaaaah* Han ringer bak på lagret och påstår att jag håller på att bryta ihop och gråta så det är bäst för dom att det finns Onico där bak, annars känner han sig hotad.. Gi, vad fick han hotbilden ifrån? =) Hur som haver så kommer C med Onico och min dag är räddad!!


Så för att undvika denna kniviga situation igen så köpte jag tre stycken! =)


Ha det så bra och hoppas ni läser vidare nästa gång vi skrivs!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0