Hola!!

Hejsan hejsan.. Hur mår ni? Jag mår bara finne mang! I måra kommer M äntligen hem =) Ska verkligen bli så himla skönt faktiskt.. Trött på att vara ensam hemma.. =)

Vad har jag gjort i helgen då? Jaa du.. I lördags så fick jag ju mitt städryck, jag dammsuga inne, skura, tvättade, diskade, skurade kylen, städade toan.. Sen tog jag mig i kragen och dammsuga bilen och plocka en massa skräp ur den. Så nu är det reeeen.. Sen fick jag främmande av Moppe L (haha) och sen åkte jag upp till T. Då bjöd hon på en fruktansvärt
  god Piggelin. Mums! =) Hon hade precis startat Heartbreake Hotel, som jag förövrigt inte hade sett, så vi tittade på den och sen kom hennes sambo, jag kallar han för sambo för han bor typ där fast inte officiellt, hem från en match tror jag det var. Sen åkte jag hem till lille vovven och slappade i soffan.

Söndag.. Jaa då åkte jag upp till J och MP, vart jag varit påväg HELA veckan, och drack lite kaffe och snackade lite strunt. Sen fortsatte jag min turné upp till L i Gevåg och drack lite mera kaffe där, inte bra för magen, och tjusades lite med min kusin F och hennes lillebror M.

Papi ringde och ville att jag skulle komma, så då fick jag en "ursäkt" att åka därifrån och for till han. Kutade in på Ica och handlade lite förnödigheter; mjölk, special K flingor och choklad. Sen styrde jag min kos mot pizzerian, beställde en Hawaii Special med bea, dum idé. For hem, tröck i mig pizzan och bara degade resten av dagen.


Vad har Ni gjort i helgen?



Vi hörs då vi skrivs!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0