Jaa..

Om man ändå bara kunde få en bukett blommor då och då?


Var upp till K i soliga Gulldalen idag, bjöd in mig och tog med mig Ballerina kex och förväntade mig, som utlovat, färdig saft till det. Men ICKE! När jag kommer så står hon så gulligt framför spisen och lagar lunch. E sitter inne i soffan och pratar i telefon.. Jag fick apelsinsaft iaf och satt där vid bordet och åt mina kex medans K ät pasta och pastasås. ;) E kom och åt lite goda kex med. Sen dök lilla söta T upp och sen satt vi fyra brudar vid bordet och pratar.. Då kommer F in mitt i allting och det första han säger är; Oj är det tjejträff här eller (lite förläget och försiktigt som han är).


Sen förflyttade vi oss ut på balkongen, om man kan kalla det för det, och satt i solen. Sköönt!




Alla kommer till K om hennes dörr är öppen, men min dörr är öppen varje dag, men ingen kommer till mig.. 



Vart är världen på väg? Jag bor ju faktiskt bara i Kånkback!! *inte så himla avsides K!!* =)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0