Snart dax att sova..

Godag igen.. Eller ska man säga godnatt? =)

Ja jag tänkte bara kladda ner lite innan jag ska krypa ner i sängen.. Någonting underligt hände nu ikväll.. Jag klickade av en händelse in på ellos hemsidan, fyndhörnan, heminredning. Hittade massor till priser under 100:- Tex ett fint överkast till sängen och en set med 18- delar koppar med fat och skedar. Tillsammans skulle det gå på 138 :-. Beställde jag dessa fyndvaror? Nej.. Och varför inte? Jag ORKADE inte! Sen NÄR orkar inte jag nätshoppa?! Någon gång måste väl vara den första men med ett sådant FYND!!


Hur som helst så släppte jag den chocken och tänkte.. Hmm.. Nya fina frächa sommarskor skulle inte sitta fel så här i vinter rusket, vi kollar in skopunkten. Där är det ju alltid tag 3 betala för 2, så jag tänkte kanske jag hittar någonting där då.. Men ICKE!! Jag fann 1 par skor som jag gillade men då blev jag naturligtvis snål och tänkte att nej jag kan finna billigare liknande på någon rea i maj.. Suck.

Vad är det som hänt? Är det det här som man kallar för att "bli vuxen"? Isf vet jag inte om jag vill vara med mera..



Aja.. Nu ska jag halsa i mig min Ramlösa skogshallon, gå ut med hunden och sen soooova. Om jag kan somna efter min nödvändiga men ofrivilliga powernap i soffan vid åtta snåret.. :S


Ha det så bra tills nästa gång!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0