02:48

...är klockan och jag är fortfarande vaken. Det trodde ni inte va? =) Jag tog mig en powernap tidigare på kvällen och sen har jag spelat ett parti poker, där jag kom 2a, och käkat lite.. Varit på promenad i höst-rusk-mörkret med hunden och pratat med Karina osv.. Och sen har jag kikat lite halvt om halvt på House på TV4+.

Nu sitter jag här och funderar på om Dom kanske ska ta och fara hem snart, eller dvs att jag ska skjutsa hem dom snart.. Jag skulle vilja sova så det blir en ny dag någon gång.

Det verkar som att Micke och pappa skulle på folkrace i morgon, vart vet jag inte men det är nog säkrast att jag skjutsar dit dom, jag tror inte att dom skall sätta sig bakom någon bil då.. =) Kanske man stannar kvar och kikar lite, annars kanske jag åker ner på stan och fixar de sista grejorna hem som jag inte ordnat ännu..
Undra om det är någon som sett min önskelista? Den är iaf till då bebisen kommer..

Sen hade jag och brorsan en "uppenbarelse" ikväll.. Nu är det bara 10 dagar kvar tills han och jag fyller år..
Vi fyller nämnligen år samma dag, brollan och jag. =) Han fyller 17 och jag fyller 20. Det ska bli roligt. =)

Det är en tisdag, brorsan går i skolan och jag är hemma.. Funderar på att kanske åka in till pappa och brorsan sen på kvällen den 2:a september, kanske man får besök på dagen? =D Man kan ju alltid hoppas.. =)

Iaf, så har jag några små önskemål inför Min stora dag;

*En platttång i-storlek-vanlig
*En hårtork/hårblås (eller vad det heter)
*Pengar, det behövs alltid
*En riktigt grundlig tvätt av min fina gröna (?) Saab

Sen hoppas jag att det kommer en massa människor på min födelsedag och äter tårta och dricker kaffe.
Ingen vill vara ensam på sin födelsedag, speciellt inte jag =D

Kommentarer
Postat av: Petra

JAG KOMMER! och du ska få nått av mig. Kanske dock inte blir nått som är på din önskelista. Men de ska nog gå bra ändå :) bara jag har lite fantasi! Plus att bebis ska få nått av mig också :)

2008-08-23 @ 11:56:45
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: PeeWee

AMEN VAFAN MARIE! Jag fick juh inge tårta, jag som är en hejjare på att äta tårta! :D

2008-08-23 @ 23:43:52
URL: http://pontuswengman.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0