22:00

Shit. Jag har verkligen inte gjort någon som helst nytta idag. Jag och gubben tog oss en filmeftermiddag. Pirates of the Carrabiean (Stavning?) och tända ljus. Mitt i ringer telefonen och en söt liten röst halvskriker; "Pika. Komma. Baka. Minne. Micke." Det var Erika, 1.5 år gammal, som tyckte vi skulle komma och fika för hon hade bakat. När jag frågade vad hon bakat fick jag som svar; "Deg". Sidär.. =D

Vi tittade på halva filmen innan vi for upp och fikade bullarna som Erika och Åsa bakat, sen blev vi njudna på spagetti och köttfärssås - mumma! Vi for hem, jag knäppte på filmen igen och vi såg klart den. Johnny Depp är bara såå het.


Efter filmen så blev jag akut-jätte-trött och somnade i soffan även fast jag lovade både mig själv och gubben att inte somna. Vaknade kanske en 45 minuter senare, programmet jag skulle kika på var naturligtvis slut, men det blev annat på TVn. Gubben knäppte på 4an och där började det en film, Double Jepoardy - en otroligt bra film.
Den handlade om en kvinna som levde lyx liv med sin make och deras son, kvinnan och maken skulle ut med en segelbåt under helgen och allt var frid och fröjd. Tills kvinnan vaknar och maken är borta och hon är täckt med blod....
Hon blir iaf dömd för mord och hon har ju naturligtvis inte dödat maken.. Spännande och väldigt bra var den iaf..

Aja, i morgon säger Petra att hon tänkte komma förbi, det ska bli roligt. Hoppas jag känner mig lite piggare i morgon nu då.. Ska se till att sooooova hela natten, yeah right =P, och vara riktigt pigg i morgon.. =)

Btw, did I tell you, I drank a cup of coffe today? =O


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe visst är filmen bra? =) Johnny är en otroligt duktig skådespelare.. =) sen gör de ju inte saken sämre att han är riktigt gott ögongodis ;) hehe.. Kram

2008-08-27 @ 23:07:10
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Petra

Jag ska ta tag i hösten till veckan. Ska ju vara barnvakt hela helgen som kommer, i Sollefteå så då finns de inte tid. Men till veckan är jag laddad, kanske till och med för IKEA.

2008-08-27 @ 23:59:18
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0