Är det för tidigt för halsduk och vantar?

Shit vad jag tycker synd om mig själv.
Jag har svalt ett rivjärn och någonting har täppt igen min näsa och vridit på tempen på näst högsta.. Stackars Kickan är väldigt sjuk, halsfluss är inte att leka med, plus att hon är förkyld hon med.. Huvva. Hoppas hon blir bättre innan tjejmilen på söndag.. =S

Natten har varit vedervärdig, varmt/kall, upp och ner i sängen.. Täppt täppt täppt. Gav upp vid tre och gick ner och kokade en kopp te och slog på TVn. Fanns ingenting att kolla på men ändå.. Drack mitt te och tog en alvedon. Där ser jag en "gammal" nässpray, en som nästan var slut. Kämpade ut två sprayar och efter ett tag lättade täppan så pass att jag kände att jag kanske kunde sova. Skööönt. Så nu måste jag köpa en sådan spray eftersom den jag har nu gör föga nytta. Suck. Blir nog inga fönster putsade idag inte..

Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas att jag blir frisk. Eller jag skulle behöva åka till Björkhammar och prata med G, men det hinner jag nog med idag.. Eller så tar jag det i morgon.. Jag vet inte. Vi får se.
Tänk om man bara kunde få ett piller mot detta och.. Bli tvärfrisk genast på en gång. Vore inte det underbart?

Undra om man ska ta och leta fram täckbyxorna, halsduken och lovikavantarna?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0