Back from work..

Jaha ja.. Nyäten och hemma från arbetsplatsen.
Det gick riktigt bra faktiskt, jobbade med en bra person, det gick bra och smidigt även fast hon inte varit på mycket hos oss. Det kändes som att allting flöt på utan att vi stressade heller.. Skönt.

I morgon är det 7.00-12.00 som gäller, sen kommer lilla Saga och ska leka på Bettan. Haha, roligt roligt, lär ju bli fullrulle skulle jag tro.. Bara jag kommer ihåg att lyfta upp Bettans matskål då Saga kommer, annars blir det lite tjej-bråk. Töntigt, det räcker ju till båda =P

På em/kvällen kommer Mickes mamma och systrar och ska grilla och käka med oss. Det ska bli väldigt väldigt gott faktiskt. Sen jobbar jag igen 7.00-12.00 och sen 15.30-20.30 på söndag. Skönt att vara ledig mitt över dagen..

Jag är så nöjd med mitt make-over-rum faktiskt.. Bara jag hade ett bord framför soffan så skulle det vara perfekt..
Undra när gardinerna från Jotex kommer då...... Börjar vilja fixa nere med... Men då måste jag ju putsa alla fönster-helvete med.. Någon frivillig som vill göra det ÅT mig? *blink blink*

Hmm.. Aja.. Det ordnar sig.. Visade min sida för en på jobbet idag, haha.. Läser du detta, lämna en kommentar =P


Nu ringer min pappa tror jag, ända från Torvalla.. 

Vi hörs!!!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0