Extra ordinary..

Fy fan vad tråkigt det är. Hunden sover vid mina fötter, TVn smattrar det om, det skjuts väl i filmen. Sovrummet ser mörkt och skit tråkigt ut och JAG har kli i halsen. Suck. Bara gnäll? Jaa lite.

Det finns som ingenting att göra heller.. Eller joo jag ska hänga tvätten som blev klar för fleeeeera timmar sedan, men sen då? Nej men det är väl egentligen bara att krypa till sängen då. Suck. Men Bettan blir ju nöjd. Tror hon verkligen vill sova. Och i våran säng dessutom. =D

Pratade med pappa förut, han skulle eventuellt våldsgästa oss till helgen.. Så gärna så =)

Nu ni, nu smög Bettan in i sovrummet och upp i sängen.. Hon är trött. =D Kanske man ska följa hennes exempel?

Kommentarer
Postat av: Linda

Där sa du nåt!! Ica här har ju det också.. Undrar just om dom har nån hostmedicin där då? Det får jag ta reda på imorgon!

2008-08-30 @ 22:31:46
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Jao, ska springa över dit direkt klockan 11:00 imorrn! :)

2008-08-31 @ 01:15:30
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0