Fortfarande en massa solsken

Och jag har fan inte ens varit ute någonting just.. Känner mig inge pigg. Inte på nå bra humör.. Sovit en sväng på soffan, blev inte så mycke sömn i natt. Bettan har varit orolig, vaknat och skällt och morrat. Precis som en mörkrädd Marie kan sova då? Knappast............ Sen kom ju gubben min hem vid 4 snåret, först då lugnade både jag och Bettan ner oss ordentligt. Men men.. Somnade iaf en stund i soffan nu på eftermiddagen.

Vi ska bli bortbjudna på middag idag, sköööönt. Orka fylla ännu en diskmaskin? Nej inte idag. Inte jag. Tvätten ligger i tvättmaskiner och väntar på mig.. Tog och bäddade rent i sängen, nu är den 100% hund-hårs-fri och så skall den förbi. *Hör du det Bettan, ingen mera hund i sängen!*
Yeah right.. *suck* Drog dammsugaren ett varv uppe med, så nu är det inge hår där heller.. Nu är det ist mera nere, men jag dammsuga där igår och jag ORKAR inte göra det idag IGEN. Så det får jag ta i morgon ist. Så det så.

Jaa jag har ju fönstren uppe att putsa i veckan med.. Men inte i morgon, för då ska jag till Östersund.
Tisdag fyller jag år så då ska jag.. Bara fylla år.
Onsdag ska jag en sväng på jobbet (vilket jag FORTFARANDE inte gjort) och sen klippa till luggen.
Torsdag är fortfarande öppen och lika så fredag.
Helgen tänkte jag inte låsa upp gentemot någonting speciellt alls faktiskt. Förutom att pappa kommer =D

Aja.. Nu ska jag kika vidare. Adios!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, i början fattade hon inte varför hon skulle ha den. Men nu går de bättre. Hon fryser ju annars så hon skakar sönder. Men hon har nog fattat att hon blir varmare om hon ha den. Och du, hon är skitsnygg min tjej! :D Skaffa en till Betty också. Skulle vara skittufft! :D

2008-08-31 @ 16:11:15
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Jodå, det fanns det :) Fast har inte fått nån användning för den än, för nu hostar hon inget.. för tillfället :)



2008-08-31 @ 17:48:46
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, hon är ju lite halv charmig Bettan på nått vis. Inte fasiken gör man som man vill med henne ;)

2008-08-31 @ 19:13:44
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack!

2008-08-31 @ 20:51:03
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0