Gissa om..

..jag ätit den LÄTT godaste måltiden på väldigt länge?!
Min underbara kock-sambo, han är då allt för go. Idag tillagade han stekt kyckling, pommes och egen komponerad sås. Han brynte paprika och purjölök (eller hur det nu stavas) och sen hade han köpt créme fraishe med smak av fetaost och soltorkad tomat. Sen lät han kycklingen "koka" i det sen och serverade med pommes och ett stort kallt glas med cola! Mums I tell you, MUMS!

Annars då? Jaa.. Min hund verkar ha fått hjärnspöken igen, hon riktigt SKÄLLER hux flux, förut kunde hon tönt-morra, men nu riktigt skäller hon. Förkyld och klä lös (hänvisar till tidigare klag-inlägg) som jag är så har jag INGET tålamod med det överhuvudtaget. Så då får hon skäll av matte och husse pratar gulli-gull med henne. Jag blir så matt.

I natt hade hon tydligen stått i sovrumms-dörren och morrat ut mot datorn och trappen. Micke hade vaknat och sett det och tror ni inte han hade GÅTT OCH KOLLAT om det var någon/någonting där?! Det hade då fan inte jag vågat.. Jag hade nog skällt på hunden och lockat henne till mig och sen dragit täcket över huvudet, så där som man gjorde när man var liten, och lyssnat till mina alldeles för snabba hjärtslag.. Som när man var liten.

Jaja.. Ska kolla vidare nu, pappa ringde nyss, han kanske kommer hem till hammarn en sväng i morgon =D

Btw.. JB har en spelbricka i magen, skulle blogga om det med...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0