Godagens.

Hur har ni det i regnet? Jag har det varmt och mysigt.
Har legat i soffan en stund nu och mystit under min filt.
Var på Banken tidigare idag och fixade så jag har internetbank igen.
Fixade även så jag kan logga in vart jag än är.. Händigt.

Jag fick ett kort som jag ska skrapa på varje gång jag loggar in någon annanstans.
När jag är hemma kan jag ju använda det "vanliga" men om någonting skulle inträffa då jag inte är hemma och jag måste in och kolla mitt konto (vilket troligen ALDRIG kommer inträffa) så ska jag skrapa en grej på ett kort.

Vi var sedan på Prix och handlade lite, lite diverse onödiga grejor och sen det sista till lunchen.
Micke gjorde världens godaste pasta sås med skinka och lök, jag fick inte lägga mig i och blanda i nå Rhode Island dressing, som förövrigt går till precis ALLT tror jag =) Det blev hur som helst väldigt gott.

Micke är uppe hos sin mamma nu och fikar, jag känner mig inte så pigg så jag stannade hemma.
Måste vara frisk de här sista  4 dagarna med arbete.. Sen kan jag bli förkyld!

I morgon böjar jag jobba klockan 13 iaf, så jag hinner nog upp till Kickan en sväng innan..

Nu ska jag kolla vidare på kläder som jag inte har råd att köpa innan jag kryper ner i soffan igen.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det det! Inte bryr jag mig så mycket om grus i hallen eller damm i hörnen, jag menar det blir ju ändå skitigt när man håller på att bära in möbler och kartonger och packar upp och grejar.. men vafan -toaletten och köket SKA vara rent och fräscht!!



och det värsta är att hon på bostadsförmedlingen är på semester till den 25e, så jag måste spara på irritationen till dess :/

2008-08-18 @ 16:31:47
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0