Goood morgon!!

Solen skiner, eller sken nyss iaf, och det blåser lite ute idag.

Ska fara och hjälpa pappa packa sen, suck. Känns inge roligt att han kommer bo 10 mil ifrån oss.. Men men.. Sen ska jag ev fika med Tina, Sara K och Elin på Rosengård, får se om jag känns ha "tid".. Ska ju som sagt hjälpa pappa och sen ska jag jobba mellan 15.30 och 20.30. Jag och Jaana, det ska bli riktigt roligt!! =)

Micke min Micke ringde för en stund sedan, han hade sovit på en soffa i natt. Kanske inte var så där jättebekvämt men.. Hoppas han får någon bättre stanns att sova i natt.

Aja, nu ska jag kolla allting annat som jag vill kolla och sen fara och hjälpa pappa.

Adios!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha =) de blir säkerligen bra =) hehe.. alltid roligt att beställa saker.. =) mindre roligt att betala. S =)

varför ska din pappa flytta då? om ja får undra?! =)

Hoppas de gå bra o jobba idag.

kram

2008-08-06 @ 11:21:18
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Ann

Solen har skinit hela dagen hos mig, inte mer än rätt dock efter två dagar med galet ösregn =/

2008-08-06 @ 19:36:44
URL: http://kykyri.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0