Gråt..

..dina tårar.

Hittills har jag denna vecka och tom förra veckan gått omkring i antingen mina gråa mjukisbyxor eller mina svarta mjukisbyxor. Idag hade jag tänkt bryta den trenden och ha på mig någonting liite mer tilltalande för allmänheten. Jag tänkte ha ett utav mina underbara jeans på mig. Great. So far so good..

Gick in i badrummet
(låter trevligare än toalett, för det är egentligen INTE ett badrum för det är alldeles för litet för det)
och skulle ta på mig mina jeans. *dra dra stopp* Jaha, det var på håret för 2 veckor sedan med, gick inte att stänga helt men jag fick dom över låren då iaf.. Men men.. Nästa..
*dra dra stopp* WHAT?! Mina NYA jeans som jag visserligen köpte på tradera men dom PASSADE för 2 veckor sedan. Fick tom ha skärp. Men inte nu.. Suck.. Frustrationen steg och min stackars sambo fick skulden, hunden var i vägen när jag skulle göra mitt berömde frustrations-kast med byxorna, så jag fick be henne flytta sig innan jag kunde göra det.
Tappade stinget där en stund vilket gjorde mig ännu mer frustrerad så jag stormade (nej, okej, jag gick med bestämda steg, kan inte storma längre) upp för trappen.. Rev ur garderoben och provade ALLA mina 3 par byxor *haha* INGA av dom kunde jag ha..
*tårarna bara sprutar och min sambo rymmer sin kos iväg för att besiktiga en släpvagn och lämnar mig till mitt bedrövliga-I-lands-öde..*

Så nu sitter jag här, tycker synd om mig själv och har LEGGINGS (vilket jag INTE gillar för det blir kallt) och en tunika. Yeay.. Lyllos förkylda mig som ska ta fram täckisarna snart.. Om jag kan ha dom......

Kommentarer
Postat av: Kattis

okej, nu ska jag sluta vara så frågvis. Huvudsaken att du mår bra:) är glad för dig skull. :)

2008-08-14 @ 13:13:51
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Kickan

"kan inte storma längre" hahaha!!

Men snälla kära du du kommer ju snart få på dej dom igen, då kommer dom tom vara för stora! Det är ju helt naturligt att dom blir för små!!!!! är inte den där lilla totten där inne värd det? Dessutom är leggins fett skönt!

2008-08-14 @ 13:20:32
Postat av: Petra

ooooj tjockis =) men de gör inget, du är underbart söt iallafall. och, saga kan jag inte vara utan sålänge, så de räcker med söndag :D PUSS

2008-08-14 @ 18:59:54
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0