Hej!

Vilken dag!
Först jobbade jag mellan 7 och 12.30. Sen for jag hem, tvättade av mig och bytte kläder. Iväg med hunden till papi. Upp till Kickan, plocka upp henne. Iväg mot Östersund.
Framme, parkera, in på kvinnokliniken. In på UL, allting var bara bra och bebisen var lagomt stor för att vara 32 veckor gammal. Sparkade och la sig så vi fick kika på ansiktet riktigt =) Sen även i profil och jag kunde till och med se alla tår =) Fick med min två bilder en där man tydligt ser hela munnen och näsan och en i profil =)
Hicka hade bebisen också =)

Sen var brorsan utanför entren och väntade på oss, och vi for vidare till Max och åt. Gott.

Sen begav vi oss till barnenshus, jag köpte;
*Täcke och kudde till spjälsängen
*Påslakan sett till spjälsängen
*Huvudskydd och solskydd till bilbarnstolen

Sen var det IXO house som fick vårat besök;
*4 kuddar till soffan uppe, två turkosa och två rosa
*Lakan till spjälsängen
*Kollegieblock till Kickan (tidig födelsedagspresangt)

Sen åkte vi hem, och det var väldigt skönt. Nu är jag hemma, har slängt in bebisens sängkläder i tvättmaskinen så kan jag bädda och göra fiiiint i morgon =D

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0