Huvuddunk..

Hej hej.. Har inte bloggat på ett bra tag (ett halv dygn, oh my!! =P)
Brollan installerade XP på kusinens dator, fungerar klockrent. Det blir dock jobbigare då han ska göra det på våran, pga jag är så mesig och vill ha kvar en massa saker, tex foton etc.. Så först måste han lägga över dom på en skiva, sen ta bort Vista helvete och sen installera XP. Men har man ett datageni till bror bör det inte vara allt för svårt.. Jag tänker ju bara titta på........

Var in till Östersund igen idag med Åsa och Erika. Vägen in gick bara bra, vi sjöng Imse Vimse 1000 ggr och sen blev det Sommar sången.. (kommer inte ihåg vad den heter...) Vi gick på Triconor och käkade, sen kollade vi runt där lite.. Hittade ett par hyffsade skor, men snålheten slog till så jag köpte dom inte. Jag Köpte ett 5 pack strumpor för 45:-´. Det fick räcka. Sen gick vi på IXO house, IGEN (jag var ju där i torsdags) och jag köpte en tavla till mitt extreme-makeover-rum på övervåningen (det kallas så för att min sambo inte har en aning om hur det ser eller kommer se ut ännu) och ett strykjärn =) Här ska strykas gardiner och diverse annat jocks.

Rusta fick ett litet besök och jag fyndade en matta till ovan nämnda rum.. Det kommer nog bli väldigt bra..

Vägen hem gick knaggligare, "Bosse", Erikas docka, hade en tendens att tappa sin mössa HELA tiden = Erika drog av den och "oppsan Botte tappa". Yeah right.. På med mössan, tappa, på med mössan.. Ja ni förstår.. Sen blev hon trött, tvingade fram två tårar och en hög stämma innan hon slocknade och sov en stund.

Så nu sitter jag här, ont i huvudet och ska snart iväg och hämta järngänget i Hoo efter Kloter VM. Spännande. *suck*


Aja.. Adios mina vänner!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0