I'm baaaaaaaack!

Nu har jag levt isolerad ifrån cyber-världen i några veckor, eller jag har smygit mig in i den förbjudna, eller rättare sagt oåtkommliga, världen men NU finns den äntligen hemma hos mig igen. Interner har återkommit!

Sedan sist?
Jaa jag har varit på Diggeloo i Bispgården, det var riktigt bra. Jag har en nyfunnen respekt för Tomas Pettersson. Han är hysteriskt rolig. Tog diverse bilder, blev ganska braa. Vi satt på stolsraden lääääängst bort, men om jag zoomade allt jag kunde så blev det faktiskt ganska hyffsade bilder. Inte på Nanne Grönwall dock, men hon står ju fan aldrig still heller. Linda Bengtzing fick jag på bild, good då kan jag visa min far så tror han på mig.. **looooong story**

Aja, umgicks med Jaana hela dagen i lördags, det var jätteroligt!! =) Sen var jag upp till Tina en sväng, och sen begav vi oss till Diggeloo och picknickade i gräset innan det började.

Igår kom ÄNTLIGEN min sambo hem ifrån östersund, sköööönt.

Hmm.. Vill ni ha bilder från Diggeloo föresten? Jag har en sisådär.. 94 st.. =)

Aja, Marre är FORTFARANDE med bebis.. 9 dagar efter tiden.. **väntar väntar**

Adios, bilder kommer strax!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå. =) va kul att du hade roligt.. förresten, du lyckades inte få nå bilder på magnus när han drogs upp på scen av Lotta E.. ? s hehe.. Kram

2008-08-04 @ 10:56:18
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Usch, det är jobbigt att gå över tiden! Jag gick över tiden med 11 dagar, och det var en riktig pina! Hoppas bebisen kommer snart så hon slipper bära runt på magen nå längre ! :P

2008-08-04 @ 12:31:57
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0