I've got the power!!

Ja, eller nått.. =)

Min sambo är bara alldes för söt han.. Historien börjar med att vi var uppe hos svärmora och fikade. Jag köpte med min hallonrulltårta (mums) och Micke drack kaffe, Åsa honungsvatten, Erika "mölk" och jag nyponsoppa.
Gooood, kall nyponsoppa! Det var inte igår. Den var hur som helst så fruktansvärt god att jag ville ha mer mer mer.. Naturligtvis hade den tagit slut så jag fick nöja mig med "mölk" jag med.

När vi kom hem sen så ÖSTE regnet ner och jag ides inte åka på statoil. Fine, ingen nyponsoppa idag tänkte jag, men det gör ingenting.. Vi tittade på TV och tände ljus, hade det mys-pys..

Jag tittade på nån reklam för Hemköp, någon gubbe satt i en båt och skar upp falukorvskivor och la på en macka.
SÅ HIMLA GOTT DET HADE VARIT!!
Råkade nämna det en gång eller fyra och vips så drog gubben iväg och köpte både falukorv och nyponsoppa till sin feta, men ack så söta, sambo =)

Like I said, I've got the power =D


Kommentarer
Postat av: Petra

haha sötnos!

2008-08-20 @ 21:49:41
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kickan

"till sin feta, men ack så söta sambo" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Du är ganska rolig du, Marie =)

2008-08-20 @ 22:54:49

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0