Kvällen är här..

Idag har jag faktiskt inte gjort så himla mycket.. Ja jag VET att jag skulle putsa dessa förbannade fönster, men veckan HAR PRECIS BÖRJAT SÅ JAG HINNER NOG!! =P
Träffade Petra på Skalis tidigare ikväll, får se om hon kanske kommer och sympati-putsar med mig i morgon.. Kanske hon kan hålla mig sällskap iaf? *en pik till dig om du inte förstod det*

Vi blev bjudna på middag hos gubbens mamma idag, och Mattias och Jaana och Casper var hit en sväng tidigare. Casper blev lite sur på mig för jag ansåg inte att han skulle äta de okända bären på busken bredvid våran bro. Dom kanske kan vara giftiga. Det struntade han i så jag fick peta ut dom ur munnen på honom. Gissa om han blev ARG och började "grina" och kuta till pappa. Haha.. Inga barn tycker om mig idag.
Erika blev sur på mig MED.. Hon fick inte plaska i Bentes vattenskål och jag sa ifrån flera gånger och hon lyssnade inte. Tillslut lyfte jag bort henne där ifrån. Hon blev så arg att hon först och främst gav Åsa en smäll på benet, sen sprang hon in i vardagsrummet och i ren desperation gav dom sig på dammsugaren.. Stackars barn. Urs så elak Minne var. *hehe*

Aja.. Nu har nog gubben tänt en mys-brasa nere.. Ska gå ner och kolla hur det går och ta mig en dusch nässpray.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Ann

Verkar som att alla mer eller mindre är förkylda nu =/ hoppas att du kryar på dig :)

2008-08-25 @ 21:14:45
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: sandra

haha vad typiskt, när de väl skulle bli mysigt.. =) åh, nässpray, de behöver ja nu.. för nu har den attackerat näsan typ... nyser så ja tro fan skallen flyger av snart.. s

Kramar

2008-08-25 @ 23:23:26
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0