Läge? Soffläge..

Sedan sist har jag duschat och intagit soffläge. Utanför ÖSER regnet ner från en mulen himel. Men vet ni vad? Det gör ingenting. Det här vädret passar in med mitt måeende. Höst. Jag mår höst.

Snuvig, små ont i huvudet, liten släng av feber och ont i halsen. Vädret passar mig perfekt.

Nere fräser ugnen på, vi ska köka potatisbullar till lunch idag, mums. Jag har egentligen aldrig gillat potatisbullar. Jag har lixom säkert många andra, tyckt att potatisbullar är värdelöst. Smakar egentligen ingenting och.. Är värdelösa. Men men en slatt lingonsylt, som jag förövrigt ENBART äter till ovanstående rätt, så är det faktiskt helt okej. Rent av gott faktiskt. Har det med hormonerna att göra tro?

Sen ska vi vika dagen till min Astrid Lindgren-samling. Någon film ska vi nog hinna avverka innan kvällen är här och sängen kallar. Detta mina vänner, kommer bli en trditionell höstdag med film, varm choklad och tända ljus.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hm, ja det mellanlandar väl oftast där. Beror väl på vilken del av landet man beställt från antar jag :P

2008-08-27 @ 14:48:54
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har två läckra tävlingar i min blogg,en där du kan vinna valfri klänning från Limestore och en annan där du kan vinna ett lyxigt spakit värt 450:-

Check them out=)

2008-08-27 @ 20:05:55
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0