Löööördag

Och jag har varit vaken alldeles för många timmar för att kalla mig själv för pigg.
Kom hem vid fyra i natt, blev stoppad med min farbrors peugot strax efter att vi farit från pappa i natt, fick visa körkortet och sen var det inge mera. Inget blåsande ens.. Kanske hon kikade på min mage och drog slutsattsen att jag var nykter? =) Hur som helst så låg min lilla gris-unge til gubbe och sov som en tok när jag kom tillbaka..
GIssa om 90 cms säng är ALLDELES för litet då man är gravid och har en sambo som är okontaktbar?

Det är det iaf.......

Hur som hellst, vaknade vid halv tio kanske och gick ut med Bettan. Sen letade jag efter te i pappas alla skåp, men jag fann inga. Så då knatade jag ner på Coop Nära och handlade följande;
Te, ägg, majonäs, baguetter och halstabletter till min onda hals..

Gissa om min frulle var GOD?! =)

Nu har vi varit ute i Kläppe och ätit lite mat, vissa åt surströmming (dock inte jag) och vissa åt pommes och stekt korv med bea.. Gott med bea.. Naturligtvis glömde jag min MYStröja där ute.. Suck pust stön.

Vet inte hur jag ska få tillbaka den.. I värsta fall får jag hämta den i morgon när vi åker hem. Suck.

Aja nu kom brorsan och vill lägga sig i.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Petra

Östersunds snutar har ingenting att göra efter klockan 21. Jag lovar, att varje gång då jag är ute och kör efter klockan 21 så blir jag stoppad. Idioter, om du frågar mig =)

2008-08-23 @ 18:21:30
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0