Lunch?

Har jag inte ätit ännu faktiskt.. Är inge hungrig heller för den delen.. Pratade nyss med lilla syster Sofie, hon var inne på stan med sin kompis och sprang och kollade så allting jag ska köpa på Indiska och HM fanns..

Min lillasyster har nog blivit en shop-o-holic.. Igår hade hon köpt nå linne och ett par röda (!!) jeans, dock på REA, jag är så stolt. Idag ringde hon och berättade att hon köpt ett par nya skor, även dom på REA, som var.. Ja som jag fattade det typ stövlar.. Typ. Hon är fruktansvärt dålig på att förklarar.. "Ja men dom är längre där bak och.. Ja du fattar" Eh, nej men okej då.. Får väl kika på dom nästa gång vi ses =D

Här är lite av det jag ska köpa på Indiska + det som jag skulle vilja ha från Indiska.. *hint jag fyller år på tisdag*

 Den ska jag köpa fast i en annan färg + matchande tumvantar
 Den kommer jag nog troligen oxå köpa om jag känner mig själv rätt...

Nu över till det jag VILL ha.. Eller den..
 Isn't it löööövley? *blink blink*

HM då? Vääänta bara.. =P

 Den ska jag nog köpa..
 Dom..
 Och dom..
Sen denna..
 Bara för att det är såå himla fint =)

Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0