Mooooorning

God morgon mina vänner, sovit gott?
Jag har faktiskt, för en gångsskull, bara varit upp EN gång i natt. Helt otroligt. Jag har inte just vaknat av att det varit olidligt varmt heller och jag har fått gosa ordentligt med gubben.. Hunden med naturligtvis.. =P

Idag ska jag bara ta det lugnt tills jag börjar jobba, har jätteont i halsen och är snuvig.. Vaknade av det i natt bland annat och trodde att vatten skulle ta bort smärtan, så fel jag kunde ha.. Petra kommer ner sen och då ska vi fixa hårfärg till mig (jaa jag vet att jag redan är så gott som perfekt men det kan ALLTID bli bättre) och sen kleta i det.. Det kommer säkert att bli kanon bra!! =) Funderar på att dra någon slags färg över naglarna med men jag får se.. Kanske bara genomskinligt så dom stärks lite.. Vet inte..

I morgon jobbar jag 7-16.30 och sen SKA JAG INTE JOBBA MERA!!!! Yeay!! I helgen ska vi fara in till min lilla pappa i Torvalla och säga hej hej hur har ni det? Kanske eventuellt dra en sväng, och KORT och SNABB sväng på stan.. Skulle behöva nå slags tygstycken att täcka min lår med.. Får se vad som blir..

Nämnde jag det fruktansvärda jag upptäckte igår kväll när jag surfade runt? Det har tagit 14 dagar för Jotex att PAKETERA min beställning!!!!!!! Jag gjorde beställningen den 5:e augusti, det skickades iväg ifrån Jotex "högkvarter" den 19:e augusti!!!! ÄR DOM INTE RIKTIGA?!

Hur som helst så hade mitt paket mellanlandat i Ånge igår mitt på dagen, vilket bör innebära att det dimper ner på ICA Hammarn i morgon? Eller? Den som lever får se..

Aja.. Nu ska jag spåra mitt Jotex paket och sen mitt Ellos paket och SEN koka nytt kaffe tills Petra kommer..
Kanske dra kammen genom håret med.. Vi får se...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0