MVC

Besöket gick bara bra, berättade om min helg och jag blev utskickad till Elsa för prover.
U-stíckan visade 1+, vilket var ingenting. Alla andra prover såg bra ut och blodtrycket låg på 120/70 som vanligt.

SF-måttet var ca 33 och precis på kurvan, nåååågot över =) Bebisen har inte riktigt fixerat sig ännu, men nästan. Börjar verkligen kännas spännande nu må jag säga.. Det är ju "bara" 5 veckor kvar nu tills my due-date =D

Gubben förljde med den här gången, han började nästan skratta när jag ställde mig på vågen *döda döda* Det ska han få för ska jag tala om.. *grrr* Fötterna var ju svullna, tom BM tyckte det =P *yeay lyllos mig va?*

Nästa tid är iaf om två veckor, den 8/9 klockan 10.00

Hoppas att det kommer gå bra, och att jag slipper den konstiga känslan i huvudet..

Kommentarer
Postat av: sandra

mäh va elakt att skratta av han.. fasen, dom behöver ju bara den roliga biten, sen ska vi göra resten.. okej, men kom ihåg och vila också.. =) nej har vart på hammarn en sväng o uträttat lite ärenden.. sen har ja bara tagit de lugnt.. så förkylningen ska ge sig nån gång.. =) Kram

2008-08-25 @ 15:46:04
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Kattis

hm, vem var det? Har hon nån blogg eller nånting? så jag kanske kan friska upp minnet :P

2008-08-25 @ 20:27:39
URL: http://widen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0