Nu så..

Har jag gjort allt det jag skulle göra idag..

* Träffat Kickan
* Träffat Erika
* Varit frustrerad och full med själv-hat
* Börjat gilla mig själv igen =)
* Bäddat rent i gäst sängen
* Tvättat
* Hängt tvätten
* Lagat mat
* Sovit i soffan

Så nu ska jag bara laaaata mig resten av kvällen tror jag.. Mår inte direkt så där tipp-topp. Känner mig lite hängig och trött. Har nog med att göra att jag är påväg att bli förkyld och att jag inte vill jobba i morgon och i helgen.. Då brukar man känna sig så här. Men icke sa nicke, här ska JOBBAS! *suck*


Skulle ha vattnat blommorna och bytt lampan i fönstret.. Skulle ha satt en lampa i golvlampan vi fick av pappa med.. Suck.. I morgon kanske? =P


Btw.. Kan man stryka en matta? (clueless..)

Kommentarer
Postat av: Kattis

haha skönt, då slipper jag känna mig så dum :P

2008-08-14 @ 20:08:59
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Kickan

Ja det kan man! Det gjorde jag en gång när jag tumlat min vardagsrumsmatta, den blev alldeles skrynklig och bucklig! Så jag strök den. Det tog tid, massa ånga, jag kände mej skittöntig men till sist hade den återgått till ursprungsformen =)

2008-08-14 @ 20:27:49
Postat av: Ann

Hehe du har hunnit med en del :) Jodå, visst kan du stryka mattan, men som tidigare sagts, det kan nog ta lite tid :P

2008-08-14 @ 21:23:42
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha lycka till med strykningen och sov så gott :)

2008-08-14 @ 21:35:44
URL: http://kykyri.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0