Onsdag va?

Hej kamrater!
Hur har ni det? Själv är jag trött. Väldigt trött. Sover otroligt dåligt om nätterna, drömmer en massa konstigheter och känner mig allmänt trött hela dagarna.. Hoppas det går över snart.
Har ont i hela kroppen med, tänk om förkylningen bara kunde ta och bryta ut någon gång så det skulle gå över.
Det kanske blir nu till helgen? Lagomt till MIN SISTA ARBETSDAG på fredag =D

Idag har jag jobbat, jobbade 13-20.30 igår, men jag var alldeles för  trött och slut för att skriva någonting igår. Jobbade med Jaana och det gick bara bra. Det är hon och jag i morgon kväll med, så det sak bli roligt. Tog och kortade ner morgon dagen, så jag börjar inte jobba förän 15.30 vilket oxå känns jätteskönt.
Sen är det bara 7.00-16.30 kvar på fredag och sen.. Jaa sen ska jag inte jobba mera.

Det kommer nog att kännas lite konstigt faktiskt. Men samtidigt välbehövligt. Jag kan ju behöva vila den sista månaden, don't you think? =P

Nu har jag legat i soffan och sovit en halv timme eller så tror jag, Micke väckte mig och sa att han skulle till en kompis så då tog jag och vaknade till riktigt. Hade inte tänkt sova nu för då kan jag väl inte sova ikväll.. Suck.

Aja.. Nu ska jag kika vidare, på återseende,,

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi ja vet! =) men du tycke om mig iaf ;) hehe nejdå, bara litegrann.. hehe.. hihi tack så mkt =) =) vad skönt att du inte har så många dagar kvar nu =) Kramar

2008-08-20 @ 17:57:05
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Ja precis! :) Så tänkte jag också, jag menar, hur många har inte fött barn förut liksom? Så det är klart man klarar det! Sen blir det ju som det blir med smärta osv., vissa tycker inte det är så hemskt och klarar det utan bedövning osv.



Lustgas är iaf väldigt lustigt ;) och Epidural, det är min bästa vän! haha

2008-08-20 @ 20:46:55
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0