Regn regn regn

Finns det någonting tråkigare än regn, egentligen?

På måndag ska vi ju som bekant åka in till Östersund igen. Vi ska få låna Åsas bil, det ska bli skönt. Tråkigt att åka Saaben hela tiden.. Den låter som.. Ja jag vet inte vad. Måste fixa avgassystemet INNAN besiktningen i oktober.. Suck. Hur som helst så ska vi ta oss en sväng på stan, kolla lite.. Sen ska vi på Living in Sweden och kolla på en 3-sits soffa och en 2-sits. Dom hade ett paket erbjudande för dom två sofforna, kolla in dom här: http://www.livinginsweden.se/erbjudanden.html 

Sen ska vi även ta en sväng förbi Mio möbler med, dom hade nått erbjudande dels på en 2-sits med schäslong och sen på en 3-sits och en 2-sits, dom hittar ni här: http://www.miomobler.se/Sortiment/Vardagsrum/Soffor/Monza/Monza-2-sits/?p=1 

Så vi får väl se vad det blir, eventuellt så kanske vi har en ny soffa till veckan =) Skulle verkligen kännas skönt..
Slängde iväg en beställning på det sista på pippilotta igår.. Hoppas att det kommer nu i veckan. Naturligtvis fanns ju inte den OTROLIGT söta joggingdress som jag ville ha.. Den fanns inte i 60, utan jag kunde få den i 70 ist om jag ville.. Men VILKEN nyfödd kan ha storlek 70 då? Nej precis... Aja.. Kanske hittar någonting i stan till veckan.

Nu hoppade gubben in i duschen hör jag.. Shit så varmt och skönt.. Stackarn hostar bara mer och mer för varje dag. Hoppas han blir bättre snart. Jag känner mig iaf lite bättre idag om någon undrade =D Ingen feber, jihooo!!
Men jag ska inte putsa nå fönster idag iaf.. Jag ORKAR inte.. =D Eller jag VILL inte.. Så det så..

Kommentarer
Postat av: Petra

De är farligt med desas buuutiker!

2008-08-28 @ 12:56:46
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0