Sådärja..

Tillbaka, nyäten och ny duschad. Härligt. Kvällen gick relativt snabbt faktiskt, vi hade att göra hela kvällen faktiskt. Omän att ALLTING gatt hända SAMTIDIGT men.. Det gick ändå bra. Jobbar med så härliga personer så det var ingen konst =)

Tänk att jag kan så mycket?! Idag lärde jag E ännu någonting nytt.. I fredags tror jag det var visade jag henne min blogg och idag introducerade jag henne för catalog.se =D *Vad skulle hon göra utan mig? =P*

I morgon är jag ledig. Och då tänkte jag banne mig vara ledig med.. Inge städa, ingen tvätta, ingenting av någonting. Bara vara ledig och njuta av det. Äta glass och dricka saft och bara vara ledig. Det ska bli så himla skönt ska ni veta.

På tisdag jobbar jag en heeeeeldag, jobbar med Jaana på kvällen. Ska försöka hinna upp till Kickan innan jag börjar jobba, men jag är rädd att jag börjar hutlöst tidigt på förmiddagen. Typ halv 12 eller så.. Men jag får se.. Annars åker jag upp efter att jag jobbat =D

Nej ni, nu ska jag "kika" vidare.. Ha en fortsatt bra kväll!!

Sov gott! (Bara 4 arbetsdagar kvar nu..)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja men va bra de då.. :-) var de enkelt o göra då? =) vad skönt, bra att du tänker ta de riktigt lugnt imorron =) Duktig tjej! ;) Johodå de e gick bara bra.. man vart då slut så.. ;) nått må man ha gjort rätt.. kram

2008-08-17 @ 21:53:45
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0