Saturday afternoon

Gisses så himla tråkigt man kan ha det.. Har spanat runt bland en massa okända bloggares sidor, vissa förstår jag mig inte alls på och vissa kan jag tänka mig att kanske spana på en gång till..Annars då? Njae, sen sist var jag och gubben och handlade det vi ska ha till middag, kasslersås med ädelost och päron och pasta till det. Köpte en till fanta, den jag har hemma är snart slut och det är ju bara snuskigt gott med fanta..

Solen verkar ha tittat fram medans jag tagit mig en powernap i soffan, nu kommer det härliga höst vädret och de fina höstdagarna minsann.. Tur man kanske kutar ut med kameran senare då och förevigar något ögonblick.. Eller så kan jag ju fortsätta inbilla mig att jag kan ta foton och sitta i soffan och vara tråkig.

Gubben ska på födelsedagsfest ikväll, vilket betyder att han kommer komma hem och lukta.. Äckligt. All alkohol doftar (läs stinker) fruktansvärt nu sedan jag fick en liten i magen, speciellt öl-helvete. Dvs, min sambos val av dryck.
Hoppas att han inte blir alldeles för förfriskad, och eller att han väljer gästsängen framför att dregla mig i nacken och stinka satan..
Nån hänsyn kan man väl visa sin feta sambo? =P

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja det har han nog rätt i ;)

2008-08-30 @ 17:31:13
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0