Still getting up

Jag blir bara så.. Tom. Ibland. Det finns så himla mycket skit på den här byn..
Droger i omlopp och alkohol. Alldeles för unga åldrar. Det skrämmer mig.
Jag vill inte se min 13-åriga syster ap-packad i ett dike och sen se en massa "män" (som dom vill kalla sig själva när dom fyllt 18 och tagit körkort) stå hukade över henne och slita i hennes kläder. Jag vill inte ens att MÖJLIGHETEN till det ska finnas. Men det gör det. Det har hänt. Inte min syster, men någons syster.

Dessa tuffingar som bjuder småflickor på sprit och sen utnyttjar. Dom finns här, här i Hammarstrand. Är det inte sjukt?! Ett ställe där "alla känner alla".
Well, I guess not..

Det är droger. Överallt. Det talas till och med om Hammarstrand i större städer där det sägs att det är så lätt att få tag på droger här. Är det inte sjukt?! Att kanske 10-15 mil bort PRATAS det om hur lätt det är att få tag på droger och hur mycket av det det finns här i Hammarstrand?!

Allt för byn? Snart inte mer..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0