Suck

Hittade ju de gardiner jag ville ha, de skulle bli helt PERFEKTA och var precis vad jag tänkt mig. De var på metervara, 15 kr metern, KANON!! Jag skulle få ta fram mina hemliga kunskaper som sömmerska (dvs lämna det till mamma) och få gardinerna uppsydda. Fine, I can live with that.

*klick klick* *beställa beställa*
Jag tror Ellos har någonting emot mig. Jag tror inte dom vill ha mina pengar. DET FUNGERAR INTE!!! Dels så FINNS inte gardinerna, min TYPISKA tur och sen när jag "släppt" det och hittat en massa annat jag vill ha, SÅ FUNGERAR DET INTE ÄNDÅ!!!!!!!!

Jag tror jag blir tokig snart...........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja då är vi nog 2 jag har åxå testat att klicka hem men det ej har gått så det kanske e nå knas me just ellos??

2008-08-05 @ 14:30:50
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0