Timmar

Godagens! Nu är jag hemma på timmar, känns riktigt skönt faktiskt. Det har varit full fart hela morgonen, men det blir lätt så när det bara är en person med deligering och ALLA ska ju NATURLIGTVIS hux flux ha medicinerna samtidigt.. Suck Pust Stön. Men det gick faktiskt över förväntan, riktigt bra.

I går kom ju som sagt lilla Saga. Bettan och hon lekte för fulla muggar och delade på maten (?!) Bettan fick inte äta av Sagas mat men Saga ansåg att hon fick äta av Bettans mat.. Men jag hann dit och ta bort den INNAN Bettan tappade tålamodet och innan Saga hann få i sig någonting just. Hon hann väl slaffsa i sig två-tre kulor men inte mer. Tur. Tänk så Bettans "vuxen" mat sväller i Sagas lilla valpmage. Huvva..
Sen fick flickorna stanna inne medans vi satt ute på verandan/altanen och käkade. Grillat med pommes och bea. MUMS! =) Det gillade flickorna INTE vill jag säga. Det slutade med att vi hade en liten Saga på fönsterbrädan (soffryggen går nästan emot förnsterbrädan och hon hade klättrat upp) och en förtvivlad Bettan ylandes bredvid. Haha.. Dom fick komma ut sedan då vi ätit klart.

Sen åt vi lite paj (den blev KANON) till efterrätt och sen degade vi ner oss i soffan.. Sköööönt. =)


Aja, nu ska jag sysselsätta mig själv och göra lite lunch. Plocka ihop alla Sagas saker så ingenting blir kvar glömt sedan då hon åker hem. Nu leker dom för fullt iaf.. =)

Vi hörs sen!! Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ah =) men den blev riktigt god då?! =) hehe.. händer annars ida då?

Kram

2008-08-17 @ 13:34:21
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Ida L

Hej och TACK :-)

Allt gick jättebra och smidigt ! En toppenförlossning!

Kram

2008-08-17 @ 14:17:59
URL: http://mammaida.bloggagratis.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0