Tisdag

Och jag vill börja med att:

GRATTULERA följande människor på deras födelsedag.

Elin Hillerström grattis på 20-års dagen!!
Malin Amsköld grattis på 21-års dagen!!
Kristina Elf grattis på 21-års dagen!!
Sandra Bergvall grattis på 22-års dagen!!

Hoppas ni får en underbar dag allihopa!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vaknade första gången halv 5 i morse och jag kunde bara inte somna om! Det var verkligen jättejobbigt. Ont i halsen och snuvig. Så jag gick ner, satte på tevatten och släpte ut hunden. Vi har himla konstigt väder här egentligen.. Satte mig på bron och det var.. Ljummet ute.. Faktiskt väldigt behagligt för att vara halv 5 på morgonen den 19e augusti.

Drack mitt te och kikade på "Mannen som kan tala med andar" eller vad det nu var och åt två limpor med skinka och ost. Bettan ville oxå fika så hon fick sista biten på varje macka.. Man kan ju inte vara snål då hon ändå är sympati-vaken.. =) Aja, kollade på "Hemsökta hus" med men sen gick jag upp och la mig. Äntligen kunde jag somna om igen.
Sover så himla dåligt om nätterna nu för tiden.. Drömmer en massa konstigt..

Måste iaf ta och fixa det sista som ska vara klart tills det är dax.. Drömmer hela tiden om att jag inte kommer hinna klart med allting.. Kontroll-galning som jag är så retar det mig lite smått (eller det ger mig lite smått panik) så det ska ordnas, och det SNART. =)

Aja, nu ska jag mysa med min sambo innan pappa kommer och innan jag ska upp till Kickan och käka tårta innan jobbet..

Blev en massa innan där......

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack vännen.. =) Vad gullig du är =) Kram

2008-08-19 @ 11:53:33
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Malin

Tack så mycket Marie! Hamnade här av en slump bara, och såg att du kommer ihåg att jag fyller år. Då vart jag glad! Hoppas att du har det bra! Kram Malin

2008-08-19 @ 12:12:18
URL: http://jojumompop.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0