Torsdag..

..och jag är LEDIG. Känns.. Skönt må jag säga. Vaknade ganska tidigt första gången i morse, vid 6 närmare bestämt. Tvingade mig själv att somna om efter att jag legat och funderat en stund.. Kommit fram till att jag skulle behöva en längre rygg så inte lill*n kunde kicka till mina revben (vet att det inte är möjligt men ändå...) Vaknade igen vid nio och klev upp. Pappa hade kokat kaffe, det var tur för då slapp ju jag =D

Tittade lite på finalen i lerduve-skytte för damer, Sverige kom 4:a, det var ju bra. Fikade och pappa for med de sista nycklarna till Håkan på komunen. Nu har pappa officiellt flyttat.. Förutom adressändringen.. Kanske dax att göra den.. =P

Får se om vi kanske har möjlighet att åka in och hälsa på han sedan jag slutat jobba den 22:a, annars blir det väl sen. Vi får se.. Idag då?

Jaa jag ska nog inte göra så mycket. Funderar på att ta mig en tripp upp till Jaana i Gulldalen innan hon börjar jobba 15.30, sen tror jag Kickan ville "njuta" av min närvaro.. Vi får se.. =) Ska på banken iaf och fixa det där med internet bank igen, eftersom det försvann när vi fick XP *Hallelujjjjjjjjja*. Och lösa in mina skattepengar *yeay* =)

Nej nu ska jag bädda rent i alla sängar.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

kom ihåg att ta de lugnt å ;) nu när du e ledig.. vila upp dig! =)

Kram

2008-08-14 @ 11:39:30
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0