Urs..

Nu vill jag fan inte jobba mera.. Jag har ingen lust. Jag har inget tålamod. Jag har ingen ork. Bara 11 arbetsdagar kvar. Sen ska jag vara hemma och njuta av den sista tiden innan familjen blir större.

Jobbade som sagt från halv ett idag. Det kändes verkligen skit. Men men.. Jobbade med Maritha så det var ganska roligt ändå. Hon är så lättsam att ha att göra med =)
Innan jobbet for jag och Micke på KMs kläder och jag gjorde faktiskt några fynd. En låååång kofta och en polo/kofta/tröja- aktigt i grått. Känns skönt att ha NÅNTING som jag faktiskt kan ha nu när hösten närmar sig med storm steg. Hur som helst så har KM 70% rea nu, så passa på innan fredag om nån vill fynda.

Nuu ska jag gå ner och kolla på CSI och mysa med Micke innan han åker och lämnar mig åt mitt öde.. Ensam och eländig i flera dagar IGEN.

Aja, adios amigos!!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0