USB-CUP

Nu har vi nyss ätit pizza, som vi fick vänta 25 minuter på och bean smakade.. Smör.
Annars var det ganska så gott faktiskt.. Har hunnit med en powernap i soffan sedan sist, en prommis med hunden och en kopp te.. Min hund är väldigt ouppfostrad idag, skäller väldigt inne. Så nu ligger hon vid mina fötter och skäms lite.. Hon försökte nyss smyga bort, men jag hindrade henne.. Hon tror att hon bestämmer över hur det ska vara.. Dumhun´. =)

Tobbe sitter i köket och lika så pappa, brorsan och gubben.. Jag har dragit mig undan till den lilla rummet med den stora sängen..

Lite fuskigt att brorsan har den största sängen och sover själv medans jag och gubben får dela på en mini-mini säng..

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe, sånt som händer. =) har ni haft en bra helg då? kram

2008-08-24 @ 11:25:06
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0