Back to vanligheten =P

Igår var jag ute och gick i snålblåsten med min mamma, hennes sambo, Anna + Annelis hund Doris. Micke kom hem vid 6 tiden och vi blev bjudna på middag hos svärmor. Kvällen spenderades i varandras sällskap och framför Heartbreak Hotel =D

Idag har jag och Anna varit ute och gått med Åsa och Erika, även det i snålblåsten. Men på med regnskyddet på vagnen så blir det skyddat för min lilla skatt. Ska strax gå ner och hänga en tvätt och sätta på nytt kaffe.. Har inte panikhandlat någon julklapp, men jag har faktiskt inte råd. Eftersom gubben inte haft nå jobb så har vi bara en inkomst denna månad, så vi har fått prioritera om lite.. Men men.. Jag hoppas du förstår K (gråter inombords).

I morgon kommer min pappa igen, så jag får träffa min ÄLSKADE Bettan och ge honom hans julklappar.. Han ska vara uppe hos min farmor i jul, så vi träffas inte på julafton, eftersom det är körförbud på min bil, blänger-elakt-på-Micke-och-Mattias-som-skulle-fixa-den, så åker vi ingenstans.

Hur som helst, idag blir vi bjudna på middag hos Åsa idag igen, kyckling. Vi ska byta julklappar idag, eftersom dom åker upp till Åsas föräldrar i Lycksele i morgon.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra lite nytta, adios for now.

Kommentarer
Postat av: Petra

Har du kanske tid i morgon eftermiddag/kväll? Jag jobbar nämligen. Men tänkte komma på hammarn en sväng i morgon.. SAKNAR ER JU!

2008-12-22 @ 21:26:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0