Brr sa räven..

Nu är det fan kallt!

Idag har jag varit och klippt mig, häääääärligt!! Förut har jag klippt mig på Min Salong, men idag var det Kristin som klippte mig borta vid Lenas Salong. Dit ska jag fortsätta gå!

Hur som haver så klippte jag lite på längden och sen toppade jag uppklippningen och luggen. Sen plattade hon mitt hår, älskar mitt hår när det är fixat =P Köpte lite produkter med, så nu är jag nöjd =D

Anna ligger nerbäddad i vagnen och sover, hon somnade när vi gick och handlade. Jag la en filt runt henne nu, så hon kommer inte att frysa =) Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska ta och plocka ihop lite här uppe, det ser ut som ett kaos.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå där tjejen.. hur är deT? man hör inte av dig så mkt numer.. :) hoppas allt e bra i kylan. kramen

2008-12-10 @ 14:58:37
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0