Ganska mysigt med vinter ändå......

Ute är mörkt och kallt...

Idag var vi inte lika lata som vi brukar, Anna och jag. Klockan 07.38 klev vi upp, gick ner och påmindes om att det inte fanns nå kaffe hemma. SUCK. Drack te (har aldrig varit så ÄCKLIGT med te förut) Kollade lite på TV, Anna somnade en stund. Klockan 9 tog vi på oss kläder, gick på Prix och handlade och tog en kortare promenad. Anna somnade som vanligt så hon fick sova ute i vagnen tills hon vaknade vid 12 tiden. Under tiden hon sov fikade jag med Lotta, tvättade och plockade ihop lite hemma.

Vid ett kom Mattias och Jaana en sväng och drack kaffe och vid tre gick jag upp på dagis och hämtade Erika. Det lilla bustrollet =D Så Erika var hos oss till halv 6 då JB kom och hämtade henne. Vi käkade älgstek och klyftpotatis idag, GUUUD så gott det var. Min gubbe är fantastisk på att laga mat =D

Nu ligger Anna och sover nere i soffan, inbäddad med kuddar och en gofilt. Och gose elefanten, NATURLIGTVIS =P *tack Niclas och Nattis*

I morgon bär det iväg till Östersund och förhoppningsvis så ska vi hitta alla resterande julklappar. Vi har iaf bestämt att vi ska inte köpa till de vuxna i år. Eller, alla får väl NÅN liten grej, men annars så prioriterar vi barnen faktiskt. Är det inte för deras skull man firar jul, EGENTLIGEN?

Aja, nu ska jag läsa ikapp mig lite i bloggarna innan jag går ner igen och tittar på min Anna. Finaste Anna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Men solstråle, jag lovar att jag loggade ut alldeles innan du skrev de där. (ungefär) SUCK

2008-12-01 @ 21:06:50
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Joo, julen är barnens högtid, så är det bara! :)Fast det brukar ju alltid bli nån julklapp till mamma, pappa, brorsan osv.. men absolut inte till alla vuxna! Barnen först som sagt :)

2008-12-01 @ 21:35:54
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej tjejen =) läget? Kram

2008-12-02 @ 17:03:13
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0