Gud vad jag saknar den tösen!

Petra och Sara har nyss varit här, gud vad jag saknar dig Sara! Vi hade så mycket roligt förut.. Jaja.. Tiderna förändras =P

Hur som helst så har jag inte gjort mer nytta än jag hade sist, dvs ingenting alls. Men det är ganska skönt, ska gå och duscha och krypa ner i min nya goa morgonrock under min mysiga filt bara Anna somnat. Hon har börja bli så gnällig och tjurig nu på kvällarna. Hon är jättetrött men vägran ändå somna. Men men. Det går över hoppas jag.

Anna brukar gilla att titta på sig själv i speglar, men idag gjorde hon inte det.. Hon tittade en stund sen började hon gråta så tårarna sprutade! Stackars liten, jag vet inte alls vad som hände. *mammas älskling då*

Nej nu ska jag kolla om Anna tänker somna idag eller om hon ska forsätta vara vaken, återkommer eventuellt.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0