Nu så

Har jag gjort någon nytta idag jag med.. =) Tvättat, letat fram gästsängen under alla diverse tvätt som har en tendens att hamna där ist för där dom har sin plats. Jag har även plockat och grejat med alla Annas kläder, så nu är det bara kläder som hon KAN ha som ligger i lådorna, inte sådant som hon vuxit ur.. Det var på tiden =D

Btw, Edvin Daniellsson var jag hos, ja och han är tillsammans med Elin H. Har du gått i samma klass som mig en gång i tiden så vet du nog vem hon är, "someone".

Då så. Anna ligger ute i vagnen på bron och soooover och jag har börjat fått ont i halsen. Kanon. Skulle bara fattas att man drog på sig en dunderförkylning nu innan nyår.

Nu ska jag läsa bloggar.. Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0