Snö snö snö..

När ska det räcka?!

Nu har min goa farmor precis åkt härifrån, hon kör taxi idag så hon kom på kaffe mellan turerna.
Idag ska vi upp  på dagis och hämta Erika igen, JB skulle på någonting med Ungdomsgården och Åsa jobbar ju så då hämtar vi på dagis idag =D Då får ju faster Erika gosa lite med Anna och jag får stilla min Erika-sjuka. Det är ju bara världens goaste tös =D Jag va ju jättemycket med Erika innan Anna kom, och jag saknar ju henne. Så man får passa på när tillfälle ges =)

Nu ska vi strax ta och käka lite lunch och sen iväg på affären, måste på Ica och hämta mitt paket som jag glömt i flera veckor. Fick en påminnelse nu i posten, så det är bäst man hämtar ut det då.. =)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du får ta erika precis hur mycket du vill! :p

2008-12-03 @ 20:38:23
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0