What a day folk's!

Japp, min dag började vid 7 i morse..

Vi skulle vara på Erikas dagis vid 9 och kolla deras luciatåg, så vi klev upp 7 för att hinna med allting.. Kokade kaffe, gav Anna frukost, gick ut och startade bilen och fikade lite. Halv 9 åkte jag och hämtade Sanna som kom med bussen och sen for vi till dagis. Kikade på luciatåget och sen fikade vi lite kaffe/saft/te/glögg och pepparkakor och lussebullar. Det slutade med att jag hade massa barn runt mig och Anna, alla ville klappa på Erikas "lille Anna". =D

Efter det for jag och tankade, man måste ju passa på när bensinen kostade 9.94!! Under 10 kr, så jag tankade fullt. Och så lite som jag använder bilen så kommer det väl räcka till februari, haha.
Käkade lunch med Åsa, Jenny, Erika och Sanna, sen åkte jag och Jaana upp till Pålgård och hälsade på Elin och Edvin. Anna hade precis somnat när vi skulle fara, så hon fick stanna med farmor och alla fastrar. =)

Hämta Anna efter en timme, och for vidare till min mamma på tårta. Min syster fyllde ju år igår, så det fanns tårta där uppe.. Klart man offrar sig menar jag..... =P

Så nu har vi väl varit hemma i snart två timmar, Anna sover och jag håller på att elda upp lite govärme =D Måste nog gå ut till mööööööörka vebon' och hämta mera ved sen.. Suck. Känns verkligen inte lockande.. Gillar inte när det är mörkt. Men men.. Gillar inte att frysa heller.. Så alla, jag vill ha en pannlampa i julklapp!

I morgon ska vi på BVC igen och mäta och väga. Ska bli spännande och se hur mycket Anna har växt! Jag tycker själv att hon blivit jättestor! Hon äter som en häst oxå, jag ammar bara nattetid numera och någon gång ibland på kvällen. Men snart ska jag nog sluta med det, och bara amma på natten.
Jag har aldrig egentligen tyckt om att amma.. Men det kan ha att göra med att dels det var problem första veckan, men sen fick jag sår som aldrig ville ge med sig.. Men det kanske blir bättre med nästa barn när det beger sig..?

Nu ska jag läsa lite bloggar, ha en bra kväll!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0