--

Som sagt, Sofie och jag käkade ju en massa gott idag. Jag gillar verkligen makaroner, får inte äta "vanliga" makaroner när Micke är hemma, han tycker inte om det. Men jag och Sofie vi åt VANLIGA makaroner, köttbullar och gräddsås. MUMS! Sen satt vi och kollade på TV när Kickan helt plötsligt dyker upp, fast än dörren var stängd till och med =P Men det var trevligt. Strax efter henne kommer Tina in genom dörren, det var ju trevligt!! Sen fick jag ju den fiiina presenten och vi satt och läste i den och skrattade och hade oss, så Sofie gick upp. Får lite dåligt samvete nu men hon satt och chattade med en massa kompisar på MSN så det gick nog bra..

Sen när töserna dragit mot Gulldalen igen så började Ghost Wisperer, så jag kikade på det, Sofie åkte hem i andra reklamen och nu sitter jag här.. Är fortfarande inte nöjd med hur min frisyr ser ut, våndas inför i morgon, VAD SKA MAN HA PÅ SIG?! Hur ska jag göra med håret and so on.... Får ta det i morgon.

Nee nu har jag ingenting mera att skriva om, nu kom min sambo! =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ok. =) haha ja de va lite annorlunda att en polishelikopter surrade utanför! händer ida då?

Kram

2008-07-18 @ 08:47:55
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Petra

Hoppas de går bra att jobba idag! :)

2008-07-18 @ 11:34:19
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0