A breeze of fresh air..

Nu har jag varit på en lite tur. Jag fick med min underbara Kickan på en liten road-trip =) Vi var till Stugun och införskaffade nässpray och jag åt min lunch där, bestående av mos och korv. Och 33 cl Sprite. Gud så gott!

Jag berättade om min fantstiska resa till Spanien med Carro och Nina och försökte förklara varför jag skulle kunna döda för tonfiskmackan på pub Buddah och att bläckfiskringar med Aioli och citron VISST är gott.
Vi skulle stanna till på Kraftverksmuseeumet i Krångede och dricka kaffe men.. Vi struntade i det. Det droppade nån regndroppe på rutan och det där kaffesuget.. Det gick som över. Nu sitter jag hemma, har precis kokat mig eget kaffe och bara egentligen njuter.

Av att kunna andas genom näsan igen. !=)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0