Äntligen

Nu är jag lite ledig. Eller.. Jag är ledig tom lördag morgon klockan 07.00 =)
Igår jobbade jag, och sen hade jag verkligen ingen ork att sätta mig framför datorn. Jag duschade, la mig i soffan och somnade till en stund. Sen fick jag främmande och jag och Micke åt pizza.

Brollan kom sen och satt vid datorn en stund, sen gick vi och la oss. Eller, JAG gick och la mig som skulle upp vid sex i morse, brollan gick hem och Micke la sig och höll om mig en stund.. Han åkte sen vid 12 snåret i natt.
Så nu ses vi nog inte på två veckor..

Det gick iaf hyffsat att jobba idag, lite ont i fötterna så det känns skönt att jag fick sluta tidigt idag. Ikväll kanske jag ska med Anneli på bilbingo =) Men vi får se.. Kanske kanske inte. =)

Aja, nu ska jag fixa frillan, ser ut som ett troll efter duschen.. See ya!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0