Delicious

Fick ett par nya byxor på posten idag. Tack vet jag Tradera!! =) Hur som haver så sitter jag här nu. Micke, min sambo, ni kanske har hört talas om honom någon gång förut, var ju ledig idag. Skööönt med en HEL dag ledigt tillsammans. Eller iaf till strax efter elva, då han åkte med sin pappa till Dockmhyr på Auktion. Suck. I'll see you tonight then.......

Så nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Såg att jag måste pumpa höger bakdäck.. Men ska jag verkligen måsta åka på macken för att pumpa däcket enbart? Suck.. Jag tänker inte blåsa upp det för egen maskin iaf, that's for sure.. Ja ja det visar sig väl. Måste handla med.. Mjölk, kräm och ost.. Kanske nått mer "bra att ha" som man finner på affären när man väl är där.. Vad ska man äta idag då? Anyone?

Nej nu får det vara nog.. Nu ska jag lägga mig i soffan, knäppa på nån halv dålig kanal och bara vara laat idag. Kanske pumpa däcket sen..

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hopp.. =) varför inte göra köttfärsgratäng taco? =) gott gott.. fast just ja.. ni åt ju tacos förut i veckan,så då kanske de blir för lika..

2008-07-17 @ 13:10:41
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0