Idioti!!

Brollan tog med sin papis dator hit idag, yeay tänkte jag nu när jag skulle lägga mig.. "Nu kan jag blogga från sängen och allt, som alla tuffa lixom" Shi fick jag, hans idiot-trådlösa-internet-helvete fungerade inte!! Jag ringde till mitt datasnille till bror men han blev mest frustrerad av att jag inte fattade hans "språk", och för att han inte kunde pilla själv. DÅ inser jag, smart som man är att man kanske ska kolla om det ens är nån jävla mottagnings-helvete här nere bakom träden, och det var det ju NATURLIGTVIS inte. Så det spelar ingen roll om brollan skulle ändra nå inställningar åt höger och vänster, för det finns inte någon mottagning. *suck* Skit internet.

Så nu sitter jag här, vid den stationära datorn, irriterad som ett bi och jag har GLÖMT vad jag skulle blogga om!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Vad fin du vart i håret! du passar i lugg! kramar!

2008-07-17 @ 01:10:41

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0