Kom och håll om mig..

Godag. Har ni saknat mig?

Mitt internet fungerar fortfarande inte. Det märks en dag som denna då man är ledig, solen är alldeles för varm för mig och jag har ingen bil. Micke på Statoil ska "fixa" mitt bakdäck senare under dagen, så nu är jag uppe hos min mamma och snyltar på hennes internet.

Sedan sist har jag jobbat. Helgen på Björkhammar var FRUKTANSVÄRD!! Lördag hade vi 47.5 ute på uteplatsen I SKUGGAN och inne i lokalerna var det ca 35- 36 grader. Jag, som svettas som en gnu i vanliga fall tackvare mitt fantastiska värmeverk innombords, jag flöt ju nästan bort.. Tur jag jobbade en delad som sagt så jag kunde hem och "svalka mig". Tror aldrig jag duschat så kallt och ännu tyckt det var varmt.....

Söndagen var liiiite mildare, åskan och regnet gjorde en liten skillnad. Medans det regnade iaf.. Sen återgick det till tropiskhetta, både inne och ute. Suck. Men den dagen gick ganska fort ändå, speciellt kvällen. =)

I går (måndag) jobbade jag halvdag, sen var jag till BM. Allting var bara bra där, SF- mått 30 och bebisens hjärtslag var 146 igår. =) Min UL tid blev flyttad till den 7:e augusti ist för den 8:e, men men.. Micke kommer vara nere i Gävle och jobba då, så kanske jag får fara själv på UL..?

Aja.. Nu har jag nog ingenting mera att tillägga.. Kanske uppdaterar mera senare under dagen eller när tillfälle ges..

2a augusti ska jag på Diggelo, YEAY! =D

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch va tråkigt de är att du inte skriver lika ofta. What a fuck have happend ?

2008-07-29 @ 18:15:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0